KWALITEITSBELEID DEOM NV

DEOM NV zet zich sinds haar oprichting in voor kwaliteitsbeheer en klanttevredenheid. We hebben de vereisten van de ISO 9001-norm in onze organisatie geïmplementeerd, wat zorgt voor een doeltreffend beheer van onze processen en de opvolging van de bijbehorende indicatoren. Onze aanpak is gebaseerd op het principe van continue verbetering.

We integreren in ons beheer zowel de kwaliteitsvereisten van onze diensten en producten als die met betrekking tot gezondheid en veiligheid op het werk. We zorgen ook voor de naleving van de productieconformiteit (COP) volgens richtlijn 2018/858.

De tevredenheid van onze klanten is ons belangrijkste doel, en we blijven steeds naar hen luisteren om aan hun eisen te voldoen. Als importeur van kranen en bosbouwmaterieel streven we ernaar onze partners – zowel fabrikanten als onafhankelijke partners – een kwaliteitsvolle service te bieden in het kader van een echt partnerschap.

We optimaliseren het beheer van onze werkplaatsen en magazijnen en zorgen voor kennisoverdracht en de ontwikkeling van de vaardigheden van onze medewerkers via transversale processen zoals mentorschap en permanente opleiding. Kwaliteit kan enkel worden bereikt met de volledige betrokkenheid van ons personeel.

We verbinden ons ertoe onze middelen, processen, infrastructuren, persoonlijke competenties en de motivatie van iedereen in te zetten, evenals de wettelijke verplichtingen na te leven en een doeltreffende interne communicatie te organiseren, om de continue verbetering van ons kwaliteitsmanagementsysteem te ondersteunen.

Ik verbind mij ertoe dit beleid te verspreiden en toe te passen. Daartoe draag ik de heer Nicolas GREGOIRE, kwaliteitsvertegenwoordiger van de directie, de opdracht op om dit beleid te promoten en uit te voeren. Hij is belast met de coördinatie van de doelstellingen die tijdens de directiebeoordelingen inzake kwaliteit worden vastgesteld, in overleg met alle betrokken diensten. Hij moet ervoor zorgen dat het kwaliteitsbeleid wordt verspreid, begrepen en dagelijks toegepast, en dat de doelstellingen worden bereikt, waarna hij mij hierover verslag uitbrengt.

Tot slot ziet hij erop toe dat het kwaliteitsmanagementsysteem conform blijft aan de ISO 9001-norm, wordt verspreid, doeltreffend is, wordt toegepast en voortdurend wordt verbeterd. Hij heeft mijn volledige steun om de nodige middelen te verkrijgen om zijn opdracht te vervullen.

Opgesteld te LIBIN, op 29-04-2025
Jean-Guy DEOM,
Gedelegeerd bestuurder